Dlaczego ważny jest zespół? Bo trudności dziecka nigdy nie biorą się z jednego źródła. Dzięki pracy w zespole możemy spojrzeć na dziecko holistycznie, korzystając ze wspólnej wiedzy oraz doświadczeń – odpowiednio dobrać skuteczną terapię.
Wierzymy, że do każdego dziecka jest jakiś kluczyk, trzeba go tylko umiejętnie odszukać!
![](https://poradniakluczyk.pl/wp-content/uploads/2023/09/APotok_kolor.jpg)
Agnieszka Potok
Dyrektorka Poradni Kluczyk, pedagożka, instruktorka Aikido, terapeutka integracji sensorycznej, terapii bilateralnej, aktywnego treningu słuchowego Neuroflow, Metody Johansena IAS, terapeutka Biofeedback, terapeutka Integracji Odruchów i Neurotaktylna, trenerka TUS, diagnostka ADOS-2
Kliknij, by zobaczyć wykształcenie i kwalifikacje
Magister pedagogiki – Wydział Nauk o Wychowaniu specjalność: pedagogika opiekuńczo – wychowawcza z wychowaniem fizycznym i rehabilitacją narządu ruchu. (WSP TWP w Warszawie)
Instruktorka Aikido (5 dan), wychowawca, terapeutka Integracji Sensorycznej, Terapii Bilateralnej, Neuroflow, Johansen IAS, trenerka TUS
Certyfikaty / uprawnienia
Instruktorka Rekreacji Ruchowej ze specjalnością Aikido – UKFiS
Terapeutka i diagnostka Integracji Sensorycznej PSTIS , Certyfikat nr 2628
Certyfikowana terapeutka i diagnostka Terapii Bilateralnej – CWiR Dobry Start Katarzyna Rychetsky, certyfikat nr PL00289/2017
Certyfikowana diagnostka metody Aktywnego Treningu Słuchowego Neuroflow, Certyfikat nr 11713
Trenerka TUS, certyfikat MEN nr 1075/2021
Certyfikowana diagnostka Metody Stymulacji Słuchu Johansena IAS, certyfikat nr PL 0777/21
Certyfikowana diagnostka „Baterii Polskich Standaryzowanych Testów Integracji Sensorycznej”, certyfikat nr 0069
Uprawnienia diagnostyczne „Bateria 5/6R” – PTiP (2022)
Uprawnienia do diagnozy i programowania terapii dla dzieci 12 m.z – 4 lata, z użyciem systemu KATIS. Sensum Mobile (2022)
Uprawnienia do diagnozy i prowadzenia terapii Biofeedback, certyfikat nr 340/174/2022
Uprawnienia diagnostyczne MOXO, Neurotech 2023
Uprawnienia diagnostyczne ADOS-2, Fundacja Pomoc 2023
Szkolenia specjalistyczne
• Warsztaty metodyczne I i II stopnia „ Terapia tańcem i ruchem” – Niepubliczna Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna „ Edukacja”. (2006)
• Warsztat psychologiczny „ Podstawy DMT” (podstawy psychoterapii tańcem i ruchem) – INSTYTUT DMT – POLSKI INSTYTUT PSYCHOTERAPII TAŃCEM I RUCHEM. (2006)
• Warsztat „ Ruch jako pierwszy język komunikacji” – INSTYTUT DMT – POLSKI INSTYTUT PSYCHOTERAPII TAŃCEM I RUCHEM. (2009)
• kurs BLS/AED Podstawowe zabiegi resuscytacyjne i Automatyczna Defibrylacja Zewnętrzna z elementami RATOWNICTWA URAZOWEGO – TRAINING CENTRE IZONE.
• Podyplomowe Studia Wspierania Dzieci z Problemami Rozwojowymi – Wydział Pedagogiki UNIWERSYTETU WARSZAWSKIEGO (2011)
• Szkolenie „ Rozwój sensomotoryczny dziecka w wieku przedszkolnym” – Animus Medica / Fundacja na Rzecz Rodzin Dzieci z Autyzmem i Innymi Dysfunkcjami (2014)
• Szkolenie „Spektrum Autyzmu w Terapii Integracji Sensorycznej” Sensum Mobile (2018)
• Kurs MNRI® „Integracja odruchów dynamicznych i posturalnych” Międzynarodowy Instytut dr Svetlany Masgutovej (2020)
• Terapia Behawioralna w teorii i praktyce – 3-modułowy kurs bazowy w ramach PLTB (2020)
Szkolenie „Autoregulacja w obserwacji sensorycznej małego dziecka” Sinet M. Karga (2020)
Kurs „Terapia ręki w Teorii Integracji Sensorycznej” Sensum Mobile Z. Przyrowski (2021)
Szkolenie „Nadwrażliwość słuchowa, APD, SPD a treningi słuchowe”. Sinet M. Karga (2021)
Kurs ” Trening Umiejętności Społecznych I i II stopnia – Trener TUS”, SOYER (2021)
Kurs „Indywidualna Stymulacja Słuchu Metodą Johansena IAS” – Centrum Metody Johansena IAS (2021)
• Kurs MNRI® „Terapia Neurotaktylna” Międzynarodowy Instytut dr Svetlany Masgutovej (2022)
Szkolenie 1 stopnia „Teoria i praktyka EEG Biofeedback” Centrum Rozwoju Biofeedback (2022)
Szkolenie 2 stopnia „Analiza Ilościowego zapisu EEG ( QEEG)” Centrum Rozwoju Biofeedback (2023)
• Kurs MNRI® „Archetypy Rozwoju Ruchowego” Międzynarodowy Instytut dr Svetlany Masgutovej (2023)
Doświadczenie
Od 2001 r. jestem odpowiedzialna za pracę szkoleniową, pedagogiczną i wychowawczą z dziećmi i młodzieżą od 4 do 18 roku życia. Prowadzę zajęcia w grupach treningowych, szkolę kadrę, tworzę projekty wychowawcze. Prowadziłam i tworzyłam autorski projekt „Aikido dla Pań”.
W 2011 roku otrzymałam wyróżnienie Ministra Sportu i Turystyki za wieloletnią pracę z grupami dziecięcymi aikido.
Współpracuję z warszawskimi przedszkolami i szkołami jako nauczyciel / specjalista prowadzący zajęcia ruchowe w połączeniu z elementami integracji sensorycznej i różnych form terapii ruchowej.
Prywatnie jestem „nałogowym czytaczem książek”, kocham taniec, żeglowanie, czasem piszę bajki, bloguję i fotografuję. Uwielbiam koty 🙂
W Poradni Kluczyk prowadzi:
• diagnozę i terapię Integracji Sensorycznej
• diagnozę terapię bilateralną
• diagnozę i terapię ręki
• aktywny trening słuchowy metodą Neuroflow
• indywidualną stymulację słuchu Metodą Johansena IAS
• terapię Neurotaktylną
![](https://poradniakluczyk.pl/wp-content/uploads/2020/09/ED_na-strone.jpg)
Ewelina Białowicz
pedagożka, terapeutka integracji sensorycznej, terapeutka pedagogiczna
Kliknij, by zobaczyć wykształcenie i kwalifikacje
Tytuł magistra pedagogiki uzyskała na Akademii Pedagogiki Specjalnej w 2015 roku.
Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując jako wychowawca w przedszkolu i żłobku oraz jako terapeuta pedagogiczny, prowadząc zajęcia terapeutyczne w poradni oraz podczas turnusów rehabilitacyjnych.
W ramach terapii pedagogicznej koncentruje się na pomocy dzieciom z trudnościami dyslektycznymi.
Aktualnie pracuje jako Wychowawca w żłobku „Dziecięcy Raj”, gdzie pełni również funkcję Zastępcy Dyrektora.
Certyfikaty i uprawnienia:
2019 – Studia Podyplomowe, Integracja Sensoryczna, Wyższa Szkoła Edukacji w Sporcie
Certyfikowana diagnostka „Baterii Polskich Standaryzowanych Testów Integracji Sensorycznej”
Szkolenia specjalistyczne:
„Integracja Bilateralna”
„Diagnoza i Terapia Ręki, szkolenie I i II stopnia”
„Metody Integracji Sensorycznej w praktyce”
„Emocje dziecka z Zespołem Aspergera”
„Małe dziecko z trudnościami w rozwoju”
![](https://poradniakluczyk.pl/wp-content/uploads/2020/09/MW_na-strone.jpg)
Magdalena Wancerz
pedagożka specjalna, terapeutka integracji sensorycznej
Kliknij, by zobaczyć wykształcenie i kwalifikacje
Tytuł magistra pedagogiki uzyskała na Akademii Pedagogiki Specjalnej w 2018 roku.
Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując jako wychowawca w przedszkolu integracyjnym oraz terapeuta prowadzący zajęcia rewalidacyjne w poradniach oraz szkołach specjalnych.
Aktualnie pracuje jako terapeuta integracji sensorycznej.
Certyfikaty i uprawnienia:
2019 – Studia Podyplomowe, Integracja Sensoryczna, Wyższa Szkoła Edukacji w Sporcie
Certyfikowana diagnostka „Baterii Polskich Standaryzowanych Testów Integracji Sensorycznej”
Uprawnienia diagnostyczne MOXO, Neurotech 2023
Szkolenia specjalistyczne:
„Trening Umiejętności Społecznych”
„Integracja Bilateralna”
„Terapia Ręki”
„Integracja Odruchów Dynamicznych i Posturalnych”
„Przestrzeń Terapeutyczna dla dzieci z ASD”
„AAC komunikacja wspomagająca i alternatywna”
![](https://poradniakluczyk.pl/wp-content/uploads/2020/10/Patrycja-Juszczuk.jpg)
Patrycja Juszczuk
psycholożka, terapeutka pedagogiczna
Kliknij, by zobaczyć wykształcenie i kwalifikacje
Absolwentka Wydziału Psychologii ze specjalizacją: psychoprofilaktyka i pomoc psychologiczna. Ukończyła studia w zakresie pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej z terapią pedagogiczną oraz kierunek: diagnoza psychologiczna w praktyce klinicznej.
Pracuje z dziećmi w wieku przedszkolnym i szkolnym oraz ich rodzicami. Prowadzi zajęcia z zakresu mindfulness, które poleca dzieciom z trudnościami z koncentracją uwagi.
Pracuje z lękami, trudnościami emocjonalnymi, wycofaniem społecznym, problemami z asertywnością.
Oferuje również wsparcie dla dzieci ze spektrum autyzmu, w tym z zespołem Aspergera oraz dla dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych, przejawiających problemy w zakresie funkcji poznawczych tj. pamięć, koncentracja uwagi, myślenie.
Udziela konsultacji psychologicznych dla rodziców w zakresie szeroko rozumianej psychoedukacji w celu zwiększenia kompetencji wychowawczych oraz poprawy funkcjonowania dziecka i rodziny
Szkolenia specjalistyczne:
Praca z uczniem z ADHD
Pierwsza Pomoc Przedmedyczna
Szacunek do siebie, szacunek do innych – Postawa asertywna w pracy wychowawczej
Wykorzystanie kart metaforycznych w pracy wychowawczej
Rola emocji w życiu i pracy nauczyciela”
Innowacyjna świetlica”
Szkolenie uprawniające do wykonywania diagnozy inteligencji narzędziem Stanford-Binet V
Pierwsza Pomoc Przedmedyczna
Wykorzystanie kart metaforycznych w pracy wychowawczej
Rola emocji w życiu i pracy nauczyciela
Uprawnienia diagnostyczne:
- Szkolenie uprawniające do wykonywania diagnozy inteligencji narzędziem Stanford-Binet V
- Szkolenie uprawniające do diagnozy IDS – 2
- Szkolenie uprawniające do diagnozy Leiter – 3
![](https://poradniakluczyk.pl/wp-content/uploads/2021/10/Ania_I_G.png)
Anna Idzikowska – Guzy
neurologopedka, trenerka i terapeutka karmienia, oligofrenopedagożka, diagnostka zaburzeń przetwarzania słuchowego metody Johansena, Neuroflow, Warnkego, terapeutka integracji bilateralnej, trenerka Masażu Shantalla, terapeutka neurorehabilitacji wg koncepcji RCM, diagnostka ADOS-2
Kliknij, by zobaczyć wykształcenie i kwalifikacje
Magister sztuki wydziału dyrygentury chóralnej i edukacji muzycznej Akademii Muzycznej w Katowicach, muzykoterapeutka.
Studia podyplomowe logopedyczne i oligofrenopedagogiczne ukończyłam na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Studia podyplomowe neurologopedyczne na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie.
Certyfikaty/ uprawnienia
- Trenerka i terapeutka karmienia 2021
- Terapeutka orofacjalna 2021
- Arfid wyzwanie XXI wieku dla rodziców i terapeutów. Od zabawy do jedzenia. Praca logopedy wobec dziecka z postawą neofobiczną, Arfid-em 2019
- Niemowlak u logopedy cz1 – opieka logopedyczna nad niemowlęciem 2020
- Niemowlak u logopedy cz2 Miobobo – skrócone wędzidełko podjęzykowe u niemowląt – podejście praktyczne 2020
- Smykomultisensoryka – szkolenie trenerskie uprawniające do prowadzenia zajęć sensorycznych dla niemowląt i dzieci – 2018
- LogoSensoryka – program zajęć wspierających rozwój mowy oraz rozwój sensomotoryczny dzieci – 2019
- Trenerka Bajkoterapii – 2021
- Słuch – rozwój i stymulacja (od niemowlaka do starszaka) 2021
- Technologie dla bobasa – Szumisie na dobry sen 2020
- Logorytmika – ruch słuch słowo – 2018
- Logorytmika w praktyce – 2018
- Certyfikowana diagnostka metody Stymulacji Słuchu Johansena IAS, certyfikat nr PL 0383/16
- Certyfikowana terapeutka i diagnostka Terapii Bilateralnej – Andy Dalziell i CWR Dobry Start, certyfikat nr PL 00138/2016
- Certyfikowana diagnostka i terapeutka zaburzeń przetwarzania słuchowego metodą Neuroflow Aktywny Trening Słuchowy 2016
- Certyfikowana diagnostka i terapeutka treningu percepcji słuchowej, mowy i prawidłowej pisowni Metodą Warnkego 2017
- Certyfikowana diagnostka i terapeutka Sensomotoryki – diagnoza, planowanie i prowadzenie kompleksowej terapii sensomotorycznej. Wpływ niezintegrowanych odruchów wczesnodziecięcych na sferę edukacyjną oraz zachowanie dzieci 2018
- Certyfikowana diagnostka i terapeuta ręki i zaburzeń motoryki małej – diagnoza – terapia – masaż – 2018
- Trenerka TUS – 2016
- Trenerka Mazażu Shantalla dla dzieci i doroslych.
- Terapeutka neurorehabilitacji wg koncepcji RCM. Certyfikat N C.P 20230014
Certyfikowane szkolenia diagnostyczne:
- KORP – karty oceny rozwoju psychoruchowego – narzędzie diagnozy rozwoju dziecka od 1 miesiąca do 9 roku życia – 2014
- KOLD – karty oceny logopedycznej dziecka – test do diagnozy dzieci w wieku od 1 miesiąca do ukończonego 9 roku życia – 2017
- KOZE – karty oceny zachowania i emocji – kwestionariusz oceny i opisu nieprawidłowości w zachowaniu i reakcjach emocjonalnych dziecka od wieku niemowlęcego do końca okresu szkolnego – 2017
- Profil Psychoedukacyjny PEP_R – diagnoza funkcjonalna dzieci z autyzmem – Synapsis 2016
- Diagnozowanie małych dzieci w kierunku zaburzeń ze spektrum autyzmu – Synapsis 2016
- VB_MAPP diagnoza funkcjonalna osób z zaburzeniami rozwoju – Fundacja JIM 2020
- Uprawnienia diagnostyczne MOXO, Neurotech 2023
- Uprawnienia diagnostyczne ADOS-2, Fundacja Pomoc 2023
Certyfikowane szkolenia:
- Makaton – program rozwoju komunikacji – 2018
- PECS – Poziom 1 – 2018
- SAZ – Terapia behawioralna w teorii i praktyce – kurs bazowy 3-modułowy – 2018
Szkolenia:
- Kurs instruktorski Buteyki – 2020
- Cykl szkoleń Terapii Neurobiologicznej organizowanych przez Centrum Metody Krakowskiej:
- Terapia neurobiologiczna
- Wczesna diagnoza i terapia zaburzeń autystycznych
- Diagnoza i terapia dzieci z zespołem Aspergera
- Praca z dzieckiem autystycznym
- Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji
- Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych
- Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania
- Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania w przedszkolu
- Metody badania zagrożenia dysleksją
- Dziecko zagrożone dysleksją, z dysleksją i innymi zaburzeniami – wspomaganie rozwoju
- Problemy poznawcze dzieci dwujęzycznych – diagnoza i terapia
- Metody wywoływania głosek
Jestem trenerką i terapeutką karmienia. Zajmuję się również diagnozą i terapią zaburzeń mowy i języka, wspieraniem rozwoju komunikacji, komunikacją alternatywną i wspomagającą AAC. Pracuję z dziećmi w wieku niemowlęcym, przedszkolnym i wczesnoszkolnym, z różnymi wyzwaniami rozwojowymi. Doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując w placówkach państwowych i prywatnych, szkolnych i przedszkolnych oraz na oddziałach szpitalnych jako muzykoterapeuta i logopeda.
Wspołtwórczyni Placu Zabaw wydawnictwa WSiP- programu rocznego przygotowania przedszkolnego dla 6 latków.
Swoją wiedzę stale poszerzam na specjalistycznych szkoleniach i kursach.
Prywatnie jestem mamą dwójki nastolatków, miłośniczką fotografii, gór i wspinaczki via Ferrata.
![](https://poradniakluczyk.pl/wp-content/uploads/2021/09/RH-www.jpg)
Roman Hoffmann
pedagog resocjalizacyjny, instruktor Aikido, trener TUS
Kliknij, by zobaczyć wykształcenie i kwalifikacje
Studia magisterskie Wyższa Szkoła Pedagogiki Specjalnej, Wydział Rewalidacji i Resocjalizacji, specjalność: resocjalizacja społecznie niedostosowanych
Wybitny instruktor Aikido i pedagog. Sztukami walki zajmuje się od 1977 r, uczy Aikido od 1982 roku.
Obecnie posiada stopień mistrzowski 6 dan oraz tytuł „Shihan” najwyższy stopień nauczycielski w sztukach walki.
Na co dzień pracuje z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi, poszerza swoją wiedzę i kompetencje.
Kursy i uprawnienia
Instruktor Aikido
Kierownik placówek wypoczynku i wychowawca w placówkach wypoczynku
Kurs: Terapia Behawioralna w teorii i praktyce – 3-modułowy kurs bazowy w ramach PLTB
Kurs: Trening Umiejętności Społecznych I i II stopnia – Trener TUS
![](https://poradniakluczyk.pl/wp-content/uploads/2022/01/AgnieszkaP.jpg)
Agnieszka Paśnicka
nauczycielka dyplomowana edukacji wczesnoszkolnej, terapeutka integracji sensorycznej, terapeutka ręki
Kliknij, by zobaczyć wykształcenie i kwalifikacje
Studia magisterskie na Wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Warszawskiego – Edukacja wczesnoszkolna z reedukacją
Studia podyplomowe na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej – Diagnoza i terapia dziecka z zaburzeniami integracji sensorycznej
Szkolenia specjalistyczne
Terapia ręki I stopnia, Acentrum (2020)
Grafomotoryka w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym oraz wczesnoszkolnym w oparciu o PTR, Acentrum (2015)
Certyfikowana diagnostka „Baterii Polskich Standaryzowanych Testów Integracji Sensorycznej”, certyfikat nr 0390
Uprawnienia diagnostyczne MOXO, Neurotech 2023
![](https://poradniakluczyk.pl/wp-content/uploads/2023/08/Alicja_Polny_2.jpg)
Alicja Polny
nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej, terapeutka Integracji Sensorycznej, Terapii Bilateralnej, Terapii Neurotaktylnej
Kliknij, by zobaczyć wykształcenie i kwalifikacje
Akademia Pedagogiki Specjalnej – Psychologia, Psychologia społeczna (studia jednolite magisterskie) 2009-2014
Uniwersytet Warszawski – Pedagogika medialna (studia magisterskie) 2011-2013
Uniwersytet Warszawski – Pedagogika wczesnoszkolna z wczesnym nauczaniem języka angielskiego (studia licencjackie) 2008-2011
Studia podyplomowe :
Akademia Pedagogiki Specjalnej – Diagnoza i terapia dziecka z zaburzeniami integracji sensorycznej (2019-2021)
Szkolenia specjalistyczne i uprawnienia:
Certyfikowania diagnostka Baterii Polskich Standaryzowanych Testów Integracji Sensorycznej
Uprawnienia do diagnozy i programowania terapii dla dzieci 12 m.z – 4 lata, z użyciem systemu KATIS. Sensum Mobile (2023)
Certyfikowana diagnostka i terapeutka Terapii Bilateralnej cert. PL 01128/2023
Uprawnienia diagnostyczne MOXO, Neurotech 2023
Terapeutka MNRI Terapia Neurotaktylna cert. ZW/2023/NT/0352
![](https://poradniakluczyk.pl/wp-content/uploads/2023/09/A_Jaworska.jpg)
Agnieszka Jaworska
pedagożka, socjoterapeutka, terapeutka Biofeedback
Kliknij, by zobaczyć wykształcenie i kwalifikacje
Wyższa Szkoła pedagogiczna ZNP – Pedagogika opiekuńczo wychowawcza (studia jednolite magisterskie) 2009
Studium Terapii i Pomagania – Socjoterapia (2017)
Szkolenia specjalistyczne:
Drama stopień 1 i 2. – ASSITEJ
Mediacje – WCIES
Praca z dzieckiem i rodziną zagrożoną wykluczeniem społecznym – WCIES
Zarządzanie projektami publicznymi – WCIES
Rozliczanie projektów publicznych – WCIES
Szkolenie 1 stopnia „Teoria i praktyka EEG Biofeedback” Centrum Rozwoju Biofeedback (2022)
Szkolenie 2 stopnia „Analiza Ilościowego zapisu EEG ( QEEG)” Centrum Rozwoju Biofeedback (2023)
![](https://poradniakluczyk.pl/wp-content/uploads/2022/09/Kasia_Grzywacz.jpg)
Katarzyna Grzywacz
psycholożka, terapeutka dzieci i młodzieży, diagnostka ADOS-2
Kliknij, by zobaczyć wykształcenie i kwalifikacje
Psychologia (specjalność kliniczna) – studia magisterskie – Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania, Warszawa 2012
Studia podyplomowe:
Terapia poznawczo-behawioralna zaburzeń dzieci i młodzieży – Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej (CTPB), Warszawa 2015
Przygotowanie Pedagogiczne – Instytut Doskonalenia Kadr Pedagogicznych „Edukacja”, Warszawa 2016
Podstawy Psychoterapii – Uniwersytet Jagielloński, Kraków
Wybrane kursy i szkolenia:
Ukończyła roczne szkolenie z zakresu Terapii Poznawczo-Behawioralnej Zaburzeń u Dzieci i Młodzieży organizowane przez Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej w Warszawie oraz Program Szkoleniowo-Stażowy w Ośrodku Rehabilitacji Socjopsychiatrycznej – Hostel w Zagórzu – rozwijający umiejętności z zakresu pracy terapeutycznej i profilaktycznej z adolescentami
Aktualnie w trakcie kształcenia psychoterapeutycznego w nurcie psychodynamicznym
- Dorosłe Dzieci Alkoholików(2022)
- Skuteczne sposoby wykorzystania uważności (Mindfulness) w terapii depresji ( 2022)
- Współczesne zaburzenia i problemy wychowawcze uczniów: dysfunkcje rozwojowe, zachowania agresywne, zaburzenia nastroju, nowe uzależnienia (2022)
- Przemoc wśród dzieci i przemoc wobec dzieci. Jak rozpoznać? Jak pomagać? (2022)
- Interwencja kryzysowa w nagłych sytuacjach życiowych w kontekście specjalistycznej pomocy terapeutycznej (2022)
- Zaburzenia seksualne w gabinecie psychologa i psychoterapeuty (2022)
- Rozwój seksualny dzieci i młodzieży (2021)
- Osobowość narcystyczna i zaburzenia współwystępujące we współczesnym świecie (2021)
- Terapia online w pracy psychologicznej (2021)
- Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i niepełnosprawnym w nauczaniu zdalnym (2020)
- Terapia behawioralna w teorii i praktyce: kurs 3-modułowy ( 2020)
- Nowe uzależnienia dzieci i młodzieży. Na co warto zwrócić uwagę w pracy terapeutycznej – szanse i pułapki (2020)
- Tiki – diagnoza i terapia w nurcie poznawczo-behawioralnym (2016)
- Terapia poznawczo-behawioralna zaburzeń snu
- Złość i agresja u dzieci w wieku przedszkolnym – praktyczne techniki i ćwiczenia dla rodziców
Uprawnienia diagnostyczne:
- diagnoza przyczyn trudności szkolnych (dysleksja, dyskalkulia),
- diagnoza rozwoju psychomotorycznego dzieci pięcio- i sześcioletnich (Bateria 5/6R),
- diagnoza funkcji poznawczych (Bateria PU1),
- stosowanie i interpretacji Skali Inteligencji Stanford-Binet 5,
- stosowanie i interpretowania Skal Inteligencji i Rozwoju dla Dzieci w Wieku Przedszkolnym IDS-P oraz dla Dzieci i Młodzieży (IDS-2),
- stosowanie i interpretacja Międzynarodowej Wykonaniowej Skali Leiter- 3,
- diagnoza zaburzeń ze spektrum autyzmu przy pomocy kwestionariuszy ASRS,
- ocena symptomów depresji u dzieci i młodzieży za pomocą kwestionariuszy CDI 2,
- neuropsychologiczna diagnozy dziecka (Bateria NDD)
- uprawnienia diagnostyczne MOXO, Neurotech 2023
- Uprawnienia diagnostyczne ADOS-2, Fundacja JiM 2023
![](https://poradniakluczyk.pl/wp-content/uploads/2022/09/Marta_Prus.jpg)
Marta Prus
nauczycielka mianowana wychowania przedszkolnego, terapeutka integracji sensorycznej
Kliknij, by zobaczyć wykształcenie i kwalifikacje
Studia pierwszego stopnia: wychowanie przedszkolnego, surdopedagogika – Akademia Pedagogiki Specjalnej 2011
Studia drugiego stopnia: edukacja wczesnoszkolna – Akademia Pedagogiki Specjalnej 2015
Studia podyplomowe:
Kształcenie Muzyczno –Ruchowe (taniec – rytmika orffowska – choreoterapia) – Akademia Pedagogiki Specjalnej 2019
Integracja Sensoryczna – Wyższa Szkoła Edukacji w Sporcie 2022
Wybrane kursy i szkolenia:
„Jak kierować rozwojem emocjonalnym dzieci w wieku przedszkolnym” EDUMACH marzec – czerwiec 2020
„Jak poskromić złośnika w szkole i w przedszkolu” EDUMACH marzec – czerwiec 2020
Certyfikowana diagnostka „Baterii Polskich Standaryzowanych Testów Integracji Sensorycznej” PSTIS 2023
![](https://poradniakluczyk.pl/wp-content/uploads/2023/01/KasiaP_1.jpg)
Katarzyna Paśnicka
nauczycielka wychowania przedszkolnego, surdopedagożka, terapeutka ręki, trenerka TUS
Kliknij, by zobaczyć wykształcenie i kwalifikacje
Studia pierwszego stopnia: Pedagogika małego dziecka, specjalność: Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna – Uniwersytet Warszawski 2020
Studia drugiego stopnia: Surdopedagogika z terapią pedagogiczną – Akademia Pedagogiki Specjalnej 2022
Wybrane kursy i szkolenia:
Terapia ręki I stopnia, ACentrum (2020)
Zaburzenia ze spektrum autyzmu u kobiet i dziewczynek, Fundacja Pomoc Autyzm (2018)
Kurs kierowników wypoczynku, Chorągiew Stołeczna ZHP (2019)
Z pasji i zamiłowania od 2016 roku pracuje z dziećmi jako instruktorka Zwiazku Harcerstwa Polskiego, obecnie w stopniu podharcmistrzyni.
![](https://poradniakluczyk.pl/wp-content/uploads/2023/09/Ania_Sosnowska.jpg)
Anna Sosnowska
logopedka, pedagożka, terapeutka miofunkcjonalna
Kliknij, by zobaczyć wykształcenie i kwalifikacje
Studia magisterskie: Filologia polska – Uniwersytet Warszawski 2015
Studia podyplomowe: Przygotowanie pedagogiczne – Uczelnia Nauk Społecznych 2020
Logopedia – Pomagisterskie Studium Logopedyczne – 2021 r
Wybrane kursy i szkolenia:
Migdałki w praktyce logopedycznej – praca z pacjentem przed i po zabiegu (2023)
Miogopedia – terapia miofunkcjonalna praktycznie (2023)
Masaż logopedyczny – podejście całościowe (z elementami technik fizjoterapeutycznych i osteopatycznych (2022)
Trening połykania. Podejście autorskie (2022)
Terapia Neurobiologiczna dla początkujących (2022)
Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania (2022)
Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych – zasady ćwiczeń wspierających budowanie systemu językowego (2022)
Metoda werbo-tonalna. Programowanie rozwoju fonologicznego (2021)
Elektrostymulacja logopedyczna (2023)
Pracuję z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
Pierwsze doświadczenie zawodowe zdobywałam podczas praktyk w warszawskich poradniach psychologiczno-pedagogicznych, Instytucie Głuchoniemych oraz Integracyjnej Twórczej Szkole Podstawowej. Od roku pracuję też w szkole podstawowej, gdzie prowadzę terapie głównie z dziećmi z dyslalią i z Zespołem Aspergera.
![](https://poradniakluczyk.pl/wp-content/uploads/2023/09/Iza_Zawislak.jpg)
Izabela Zawiślak
nauczycielka edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, pedagożka specjalna, terapeutka pedagogiczna, terapeutka ręki
Kliknij, by zobaczyć wykształcenie i kwalifikacje
Pedagogika małego dziecka – edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna – Uniwersytet Warszawski 2021
Pedagogika specjalna – edukacja integracyjna i włączająca – Akademia Pedagogiki Specjalnej 2023
Wybrane kursy i szkolenia:
Terapia Ręki – szkolenie – aCentrum
Szkolenie – „Jak makiem zasiał” – jak wyciszać dzieci w wieku 3-10 lat i wzmacniać ich zdolność koncentracji
Jestem wychowawczynią w publicznej szkole podstawowej oraz nauczycielką wspomagającą.
„Wieczna studentka” ze stałą chęcią poszerzania wiedzy i czerpania jak najwięcej z doświadczenia innych.
W pracy z dziećmi stawiam na tworzenie atmosfery akceptacji, wsparcia i życzliwości. Lubię doświadczać i na doświadczanie stawiam również w pracy z dzieckiem.
Z zamiłowania gdy mogę, chodzę po górach. Gdy brakuje czasu na górskie wędrówki, spędzam czas w towarzystwie dobrej książki.
![](https://poradniakluczyk.pl/wp-content/uploads/2023/09/Agnieszka_Goralska.jpg)
Agnieszka Góralska
nauczycielka edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, pedagożka specjalna (oligofrenopedagogika), terapeutka pedagogiczna, terapeutka SI
Kliknij, by zobaczyć wykształcenie i kwalifikacje
Pedagogika wczesnoszkolna, pedagogika resocjalizacyjna (studia jednolite licencjackie) – Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, 2014
Pedagogika: Edukacja integracyjna i oligofrenopedagogika (studia jednolite magisterskie), 2016
Studia podyplomowe:
Edukacja i terapia dzieci i młodzieży z zaburzeniami autystycznymi, w tym z Zespołem Aspergera – Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prof. Stanisława Tarnowskiego w Tarnobrzegu, 2017
Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka – Wyższa Szkoła Biznesu i Przedsiębiorczości w Ostrowcu Świętokrzyskim, 2018
Integracja Sensoryczna – Wyższa Szkoła Edukacji w Sporcie Instytut Sportu i Rekreacji w Warszawie, 2020
Wybrane kursy i szkolenia:
Terapia ręki I i II stopnia
Szkolenie trenerskie Smyko-Multisensoryka I stopnia
Dziecko Wiotkie- Dziecko z posturalnie obniżonym napięciem mięśniowym- formy pracy terapeutycznej w oparciu o koncepcje neurorozwojowe
LogoSensoryka
Multisensoryczne formy wspierania rozwoju dzieci i młodzieży. Zastosowanie Metody
Porannego Kręgu w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym oraz wczesnoszkolnym, a także z dziećmi i młodzieżą z niepełnosprawnością
Nauczanie 9 krytycznych umiejętności porozumiewania się
Zaburzenia psychiczne i rozwojowe a spektrum autyzmu. Współpraca z lekarzem
psychiatrą w kompleksowej terapii dziecka
Wczesna interwencja. Elementy diagnozy i terapii dziecka w wieku 0-12 miesięcy z
zaburzonym rozwojem psychoruchowym
Techniki SAZ w rozwoju mowy i komunikacji
Techniki SAZ w rozwijaniu samodzielności osób z zaburzeniami rozwojowymi
Terapia niedyrektywna dzieci autystycznych i dzieci z zaburzeniami zachowania
Intensywne nauczanie w oparciu o Stosowaną Analizę Zachowania z wykorzystaniem
systemu kart
SYSABA- nowy standard dokumentowania w terapii behawioralnej
Tworzenie środowiska terapeutycznego
Dokumentowanie i programowanie w SAZ
Seksualność osób z niepełnosprawnością intelektualną i spektrum autyzmu
VB-MAPP: ocena umiejętności planowania terapii
Techniki SAZ w pracy z osobą przejawiającą trudne zachowania
Ruch Rozwijający wg Weroniki Sherborne
Trening jedzenia
Trening Umiejętności Społecznych
Jak bezpiecznie opanować nagły wybuch agresji u podopiecznego (techniki samoobrony)
3-modułowy kurs bazowy z zakresu Stosowanej Analizy Zachowania
Skuteczne metody pracy z uczniem nadpobudliwym psychoruchowo
Młodzież a grupy rówieśnicze, subkultury, kulty destrukcyjne
![](https://poradniakluczyk.pl/wp-content/uploads/2023/10/Paulina_Markiewicz.jpg)
Paulina Markiewicz
pedagożka, terapeutka pedagogiczna, terapeutka integracji sensorycznej
Kliknij, by zobaczyć wykształcenie i kwalifikacje
Studia licencjackie – pedagogika wczesnoszkolna i korekcyjna (Akademia Pedagogiki Specjalnej)
Studia magisterskie – terapia pedagogiczna (Akademia Pedagogiki Specjalnej)
Studia podyplomowe – integracja sensoryczna (Centrum Integracji Sensorycznej)
Wybrane kursy i szkolenia:
Zaburzenia przetwarzania słuchowego APD (2021)
Trening Umiejętności Społecznych (2019)
Kurs „Metoda Warnkego – Trening słuchowy, wzrokowy i prawidłowej pisowni” (2019)
Integracja Bilateralna – program szkolny (2018)
Dzieci z zespołem Aspergera i autyzmem wysokofunkcjonującym – jak je zrozumieć, jak pomóc im prawidłowo funkcjonować, jak wspomagać ich rozwój społeczny. (2018)
Ruch Rozwijający Wg Weroniki Sherborne (2016)
Certyfikowana diagnostka „Baterii Polskich Standaryzowanych Testów Integracji Sensorycznej” PSTIS 2023
![](https://poradniakluczyk.pl/wp-content/uploads/2024/01/Patrycja_Markiewicz.png)
Patrycja Markiewicz
terapeutka Biofeedback
Kliknij, by zobaczyć wykształcenie i kwalifikacje
Psychologia (specjalność kliniczna) – 5 rok studiów magisterskich- Akademia Ekonomiczno- Humanistyczna w Warszawie
Przygotowanie pedagogiczne- Akademia Ekonomiczno- Humanistyczna w Warszawie (2023)
Terapeutka VR- Unicorn VR World (2023)
Wybrane kursy i szkolenia:
Szkolenie I stopnia Biofeedback- Centrum Rozwoju Biofeedback (2023)
![](https://poradniakluczyk.pl/wp-content/uploads/2024/04/Hanna_Lemanska.png)
Hanna Lemańska
pedagożka specjalna (oligofrenopedgogika), nauczycielka edukacji początkowej, terapeutka pedagogiczna dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się, terapeutka Integracji Sensorycznej
Kliknij, by zobaczyć wykształcenie i kwalifikacje
Studia magisterskie: pedagogika opiekuńczo-wychowawcza z elementami pracy socjalnej (Wyższa Szkoła Edukacji Zdrowotnej i Nauk Społecznych)
Studia podyplomowe:
Wydział pedagogiczny – kierunek: Edukacja Początkowa i Terapia Pedagogiczna Dzieci ze Specyficznymi Trudnościami w Uczeniu się (nauczanie dzieci w wieku 3-9 lat) (Uniwersytet Warszawski)
Oligofrenopedagogika- kierunek: Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną oraz zaburzeniami ze spektrum autyzmu (Wyższa Szkoła Edukacji Zdrowotnej i Nauk Społecznych)
Wybrane kursy i szkolenia:
Kurs założeń pedagogiki Marii Montessori (2007)
Szkolenie “Podstawowe zagadnienia diagnozy i terapii autyzmu i zespołu Aspergera”(2013)
Szkolenie „Praca z dzieckiem autystycznym” (2016)
Szkolenie „Arteterapia – praktyczne zastosowanie” (2017)
Warsztaty języka migowego – poziom podstawowy (2017)
Kurs „Edukacja Przedszkolna z Lego Education” (2021)
Szkolenie „Aktywne słuchanie muzyki metodą Batii Strauss” (2022)
Kurs ” Terapia Integracji Sensorycznej 1 i 2 stopień” (2024)