Dlaczego ważny jest zespół? Bo trudności dziecka nigdy nie biorą się z jednego źródła. Dzięki pracy w zespole możemy spojrzeć na dziecko holistycznie, korzystając ze wspólnej wiedzy oraz doświadczeń – odpowiednio dobrać skuteczną terapię.
Wierzymy, że do każdego dziecka jest jakiś kluczyk, trzeba go tylko umiejętnie odszukać!
Agnieszka Potok
Dyrektorka Poradni Kluczyk, pedagożka, instruktorka Aikido, terapeutka integracji sensorycznej, terapii bilateralnej, aktywnego treningu słuchowego Neuroflow, Metody Johansena IAS, terapeutka Biofeedback, terapeutka Integracji Odruchów i Neurotaktylna, trenerka TUS, diagnostka ADOS-2; Trenerka Grupowa Treningu Zastępowania Agresji ART
Kliknij, by zobaczyć wykształcenie i kwalifikacje
Magister pedagogiki – Wydział Nauk o Wychowaniu specjalność: pedagogika opiekuńczo – wychowawcza z wychowaniem fizycznym i rehabilitacją narządu ruchu. (WSP TWP w Warszawie)
Instruktorka Aikido (5 dan), wychowawca, terapeutka Integracji Sensorycznej, Terapii Bilateralnej, Neuroflow, Johansen IAS, trenerka TUS
Certyfikaty / uprawnienia
Instruktorka Rekreacji Ruchowej ze specjalnością Aikido – UKFiS
Terapeutka i diagnostka Integracji Sensorycznej PSTIS , Certyfikat nr 2628
Certyfikowana terapeutka i diagnostka Terapii Bilateralnej – CWiR Dobry Start Katarzyna Rychetsky, certyfikat nr PL00289/2017
Certyfikowana diagnostka metody Aktywnego Treningu Słuchowego Neuroflow, Certyfikat nr 11713
Trenerka TUS, certyfikat MEN nr 1075/2021
Certyfikowana diagnostka Metody Stymulacji Słuchu Johansena IAS, certyfikat nr PL 0777/21
Certyfikowana diagnostka „Baterii Polskich Standaryzowanych Testów Integracji Sensorycznej”, certyfikat nr 0069
Uprawnienia diagnostyczne „Bateria 5/6R” – PTiP (2022)
Uprawnienia do diagnozy i programowania terapii dla dzieci 12 m.z – 4 lata, z użyciem systemu KATIS. Sensum Mobile (2022)
Uprawnienia do diagnozy i prowadzenia terapii Biofeedback, certyfikat nr 340/174/2022
Uprawnienia diagnostyczne MOXO, Neurotech 2023
Uprawnienia diagnostyczne ADOS-2, Fundacja Pomoc 2023
Szkolenia specjalistyczne
• Warsztaty metodyczne I i II stopnia „ Terapia tańcem i ruchem” – Niepubliczna Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna „ Edukacja”. (2006)
• Warsztat psychologiczny „ Podstawy DMT” (podstawy psychoterapii tańcem i ruchem) – INSTYTUT DMT – POLSKI INSTYTUT PSYCHOTERAPII TAŃCEM I RUCHEM. (2006)
• Warsztat „ Ruch jako pierwszy język komunikacji” – INSTYTUT DMT – POLSKI INSTYTUT PSYCHOTERAPII TAŃCEM I RUCHEM. (2009)
• kurs BLS/AED Podstawowe zabiegi resuscytacyjne i Automatyczna Defibrylacja Zewnętrzna z elementami RATOWNICTWA URAZOWEGO – TRAINING CENTRE IZONE.
• Podyplomowe Studia Wspierania Dzieci z Problemami Rozwojowymi – Wydział Pedagogiki UNIWERSYTETU WARSZAWSKIEGO (2011)
• Szkolenie „ Rozwój sensomotoryczny dziecka w wieku przedszkolnym” – Animus Medica / Fundacja na Rzecz Rodzin Dzieci z Autyzmem i Innymi Dysfunkcjami (2014)
• Szkolenie „Spektrum Autyzmu w Terapii Integracji Sensorycznej” Sensum Mobile (2018)
• Kurs MNRI® „Integracja odruchów dynamicznych i posturalnych” Międzynarodowy Instytut dr Svetlany Masgutovej (2020)
• Terapia Behawioralna w teorii i praktyce – 3-modułowy kurs bazowy w ramach PLTB (2020)
Szkolenie „Autoregulacja w obserwacji sensorycznej małego dziecka” Sinet M. Karga (2020)
Kurs „Terapia ręki w Teorii Integracji Sensorycznej” Sensum Mobile Z. Przyrowski (2021)
Szkolenie „Nadwrażliwość słuchowa, APD, SPD a treningi słuchowe”. Sinet M. Karga (2021)
Kurs ” Trening Umiejętności Społecznych I i II stopnia – Trener TUS”, SOYER (2021)
Kurs „Indywidualna Stymulacja Słuchu Metodą Johansena IAS” – Centrum Metody Johansena IAS (2021)
• Kurs MNRI® „Terapia Neurotaktylna” Międzynarodowy Instytut dr Svetlany Masgutovej (2022)
Szkolenie 1 stopnia „Teoria i praktyka EEG Biofeedback” Centrum Rozwoju Biofeedback (2022)
Szkolenie 2 stopnia „Analiza Ilościowego zapisu EEG ( QEEG)” Centrum Rozwoju Biofeedback (2023)
• Kurs MNRI® „Archetypy Rozwoju Ruchowego” Międzynarodowy Instytut dr Svetlany Masgutovej (2023)
Doświadczenie
Od 2001 r. jestem odpowiedzialna za pracę szkoleniową, pedagogiczną i wychowawczą z dziećmi i młodzieżą od 4 do 18 roku życia. Prowadzę zajęcia w grupach treningowych, szkolę kadrę, tworzę projekty wychowawcze. Prowadziłam i tworzyłam autorski projekt „Aikido dla Pań”.
W 2011 roku otrzymałam wyróżnienie Ministra Sportu i Turystyki za wieloletnią pracę z grupami dziecięcymi aikido.
Współpracuję z warszawskimi przedszkolami i szkołami jako nauczyciel / specjalista prowadzący zajęcia ruchowe w połączeniu z elementami integracji sensorycznej i różnych form terapii ruchowej.
Prywatnie jestem „nałogowym czytaczem książek”, kocham taniec, żeglowanie, czasem piszę bajki, bloguję i fotografuję. Uwielbiam koty 🙂
W Poradni Kluczyk prowadzi:
• diagnozę i terapię Integracji Sensorycznej
• diagnozę terapię bilateralną
• diagnozę i terapię ręki
• aktywny trening słuchowy metodą Neuroflow
• indywidualną stymulację słuchu Metodą Johansena IAS
• terapię Neurotaktylną
Ewelina Białowicz
pedagożka, terapeutka integracji sensorycznej, terapeutka pedagogiczna
Kliknij, by zobaczyć wykształcenie i kwalifikacje
Tytuł magistra pedagogiki uzyskała na Akademii Pedagogiki Specjalnej w 2015 roku.
Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując jako wychowawca w przedszkolu i żłobku oraz jako terapeuta pedagogiczny, prowadząc zajęcia terapeutyczne w poradni oraz podczas turnusów rehabilitacyjnych.
W ramach terapii pedagogicznej koncentruje się na pomocy dzieciom z trudnościami dyslektycznymi.
Aktualnie pracuje jako Wychowawca w żłobku „Dziecięcy Raj”, gdzie pełni również funkcję Zastępcy Dyrektora.
Certyfikaty i uprawnienia:
2019 – Studia Podyplomowe, Integracja Sensoryczna, Wyższa Szkoła Edukacji w Sporcie
Certyfikowana diagnostka „Baterii Polskich Standaryzowanych Testów Integracji Sensorycznej”
Szkolenia specjalistyczne:
„Integracja Bilateralna”
„Diagnoza i Terapia Ręki, szkolenie I i II stopnia”
„Metody Integracji Sensorycznej w praktyce”
„Emocje dziecka z Zespołem Aspergera”
„Małe dziecko z trudnościami w rozwoju”
Magdalena Wancerz
pedagożka specjalna, terapeutka integracji sensorycznej
Kliknij, by zobaczyć wykształcenie i kwalifikacje
Tytuł magistra pedagogiki uzyskała na Akademii Pedagogiki Specjalnej w 2018 roku.
Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując jako wychowawca w przedszkolu integracyjnym oraz terapeuta prowadzący zajęcia rewalidacyjne w poradniach oraz szkołach specjalnych.
Aktualnie pracuje jako terapeuta integracji sensorycznej.
Certyfikaty i uprawnienia:
2019 – Studia Podyplomowe, Integracja Sensoryczna, Wyższa Szkoła Edukacji w Sporcie
Certyfikowana diagnostka „Baterii Polskich Standaryzowanych Testów Integracji Sensorycznej”
Uprawnienia diagnostyczne MOXO, Neurotech 2023
Szkolenia specjalistyczne:
„Trening Umiejętności Społecznych”
„Integracja Bilateralna”
„Terapia Ręki”
„Integracja Odruchów Dynamicznych i Posturalnych”
„Przestrzeń Terapeutyczna dla dzieci z ASD”
„AAC komunikacja wspomagająca i alternatywna”
Patrycja Juszczuk
psycholożka, terapeutka pedagogiczna
Kliknij, by zobaczyć wykształcenie i kwalifikacje
Absolwentka Wydziału Psychologii ze specjalizacją: psychoprofilaktyka i pomoc psychologiczna. Ukończyła studia w zakresie pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej z terapią pedagogiczną oraz kierunek: diagnoza psychologiczna w praktyce klinicznej.
Pracuje z dziećmi w wieku przedszkolnym i szkolnym oraz ich rodzicami. Prowadzi zajęcia z zakresu mindfulness, które poleca dzieciom z trudnościami z koncentracją uwagi.
Pracuje z lękami, trudnościami emocjonalnymi, wycofaniem społecznym, problemami z asertywnością.
Oferuje również wsparcie dla dzieci ze spektrum autyzmu, w tym z zespołem Aspergera oraz dla dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych, przejawiających problemy w zakresie funkcji poznawczych tj. pamięć, koncentracja uwagi, myślenie.
Udziela konsultacji psychologicznych dla rodziców w zakresie szeroko rozumianej psychoedukacji w celu zwiększenia kompetencji wychowawczych oraz poprawy funkcjonowania dziecka i rodziny
Szkolenia specjalistyczne:
Praca z uczniem z ADHD
Pierwsza Pomoc Przedmedyczna
Szacunek do siebie, szacunek do innych – Postawa asertywna w pracy wychowawczej
Wykorzystanie kart metaforycznych w pracy wychowawczej
Rola emocji w życiu i pracy nauczyciela”
Innowacyjna świetlica”
Szkolenie uprawniające do wykonywania diagnozy inteligencji narzędziem Stanford-Binet V
Pierwsza Pomoc Przedmedyczna
Wykorzystanie kart metaforycznych w pracy wychowawczej
Rola emocji w życiu i pracy nauczyciela
Uprawnienia diagnostyczne:
- Szkolenie uprawniające do wykonywania diagnozy inteligencji narzędziem Stanford-Binet V
- Szkolenie uprawniające do diagnozy IDS – 2
- Szkolenie uprawniające do diagnozy Leiter – 3
Anna Idzikowska – Guzy
neurologopedka, trenerka i terapeutka karmienia, oligofrenopedagożka, diagnostka zaburzeń przetwarzania słuchowego metody Johansena, Neuroflow, Warnkego, terapeutka integracji bilateralnej, trenerka Masażu Shantalla, terapeutka neurorehabilitacji wg koncepcji RCM, diagnostka ADOS-2
Kliknij, by zobaczyć wykształcenie i kwalifikacje
Magister sztuki wydziału dyrygentury chóralnej i edukacji muzycznej Akademii Muzycznej w Katowicach, muzykoterapeutka.
Studia podyplomowe logopedyczne i oligofrenopedagogiczne ukończyłam na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Studia podyplomowe neurologopedyczne na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie.
Certyfikaty/ uprawnienia
- Trenerka i terapeutka karmienia 2021
- Terapeutka orofacjalna 2021
- Arfid wyzwanie XXI wieku dla rodziców i terapeutów. Od zabawy do jedzenia. Praca logopedy wobec dziecka z postawą neofobiczną, Arfid-em 2019
- Niemowlak u logopedy cz1 – opieka logopedyczna nad niemowlęciem 2020
- Niemowlak u logopedy cz2 Miobobo – skrócone wędzidełko podjęzykowe u niemowląt – podejście praktyczne 2020
- Smykomultisensoryka – szkolenie trenerskie uprawniające do prowadzenia zajęć sensorycznych dla niemowląt i dzieci – 2018
- LogoSensoryka – program zajęć wspierających rozwój mowy oraz rozwój sensomotoryczny dzieci – 2019
- Trenerka Bajkoterapii – 2021
- Słuch – rozwój i stymulacja (od niemowlaka do starszaka) 2021
- Technologie dla bobasa – Szumisie na dobry sen 2020
- Logorytmika – ruch słuch słowo – 2018
- Logorytmika w praktyce – 2018
- Certyfikowana diagnostka metody Stymulacji Słuchu Johansena IAS, certyfikat nr PL 0383/16
- Certyfikowana terapeutka i diagnostka Terapii Bilateralnej – Andy Dalziell i CWR Dobry Start, certyfikat nr PL 00138/2016
- Certyfikowana diagnostka i terapeutka zaburzeń przetwarzania słuchowego metodą Neuroflow Aktywny Trening Słuchowy 2016
- Certyfikowana diagnostka i terapeutka treningu percepcji słuchowej, mowy i prawidłowej pisowni Metodą Warnkego 2017
- Certyfikowana diagnostka i terapeutka Sensomotoryki – diagnoza, planowanie i prowadzenie kompleksowej terapii sensomotorycznej. Wpływ niezintegrowanych odruchów wczesnodziecięcych na sferę edukacyjną oraz zachowanie dzieci 2018
- Certyfikowana diagnostka i terapeuta ręki i zaburzeń motoryki małej – diagnoza – terapia – masaż – 2018
- Trenerka TUS – 2016
- Trenerka Mazażu Shantalla dla dzieci i doroslych.
- Terapeutka neurorehabilitacji wg koncepcji RCM. Certyfikat N C.P 20230014
Certyfikowane szkolenia diagnostyczne:
- KORP – karty oceny rozwoju psychoruchowego – narzędzie diagnozy rozwoju dziecka od 1 miesiąca do 9 roku życia – 2014
- KOLD – karty oceny logopedycznej dziecka – test do diagnozy dzieci w wieku od 1 miesiąca do ukończonego 9 roku życia – 2017
- KOZE – karty oceny zachowania i emocji – kwestionariusz oceny i opisu nieprawidłowości w zachowaniu i reakcjach emocjonalnych dziecka od wieku niemowlęcego do końca okresu szkolnego – 2017
- Profil Psychoedukacyjny PEP_R – diagnoza funkcjonalna dzieci z autyzmem – Synapsis 2016
- Diagnozowanie małych dzieci w kierunku zaburzeń ze spektrum autyzmu – Synapsis 2016
- VB_MAPP diagnoza funkcjonalna osób z zaburzeniami rozwoju – Fundacja JIM 2020
- Uprawnienia diagnostyczne MOXO, Neurotech 2023
- Uprawnienia diagnostyczne ADOS-2, Fundacja Pomoc 2023
Certyfikowane szkolenia:
- Makaton – program rozwoju komunikacji – 2018
- PECS – Poziom 1 – 2018
- SAZ – Terapia behawioralna w teorii i praktyce – kurs bazowy 3-modułowy – 2018
Szkolenia:
- Kurs instruktorski Buteyki – 2020
- Cykl szkoleń Terapii Neurobiologicznej organizowanych przez Centrum Metody Krakowskiej:
- Terapia neurobiologiczna
- Wczesna diagnoza i terapia zaburzeń autystycznych
- Diagnoza i terapia dzieci z zespołem Aspergera
- Praca z dzieckiem autystycznym
- Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji
- Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych
- Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania
- Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania w przedszkolu
- Metody badania zagrożenia dysleksją
- Dziecko zagrożone dysleksją, z dysleksją i innymi zaburzeniami – wspomaganie rozwoju
- Problemy poznawcze dzieci dwujęzycznych – diagnoza i terapia
- Metody wywoływania głosek
Jestem trenerką i terapeutką karmienia. Zajmuję się również diagnozą i terapią zaburzeń mowy i języka, wspieraniem rozwoju komunikacji, komunikacją alternatywną i wspomagającą AAC. Pracuję z dziećmi w wieku niemowlęcym, przedszkolnym i wczesnoszkolnym, z różnymi wyzwaniami rozwojowymi. Doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując w placówkach państwowych i prywatnych, szkolnych i przedszkolnych oraz na oddziałach szpitalnych jako muzykoterapeuta i logopeda.
Wspołtwórczyni Placu Zabaw wydawnictwa WSiP- programu rocznego przygotowania przedszkolnego dla 6 latków.
Swoją wiedzę stale poszerzam na specjalistycznych szkoleniach i kursach.
Prywatnie jestem mamą dwójki nastolatków, miłośniczką fotografii, gór i wspinaczki via Ferrata.
Roman Hoffmann
pedagog resocjalizacyjny, instruktor Aikido, trener TUS, Trener Grupowy Treningu Zastępowania Agresji ART
Kliknij, by zobaczyć wykształcenie i kwalifikacje
Studia magisterskie Wyższa Szkoła Pedagogiki Specjalnej, Wydział Rewalidacji i Resocjalizacji, specjalność: resocjalizacja społecznie niedostosowanych
Wybitny instruktor Aikido i pedagog. Sztukami walki zajmuje się od 1977 r, uczy Aikido od 1982 roku.
Obecnie posiada stopień mistrzowski 7 dan oraz tytuł „Shihan” najwyższy stopień nauczycielski w sztukach walki.
Na co dzień pracuje z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi, poszerza swoją wiedzę i kompetencje.
Kursy i uprawnienia
Instruktor Aikido
Kierownik placówek wypoczynku i wychowawca w placówkach wypoczynku
Kurs: Terapia Behawioralna w teorii i praktyce – 3-modułowy kurs bazowy w ramach PLTB
Kurs: Trening Umiejętności Społecznych I i II stopnia – Trener TUS
Agnieszka Paśnicka
nauczycielka dyplomowana edukacji wczesnoszkolnej, terapeutka integracji sensorycznej, terapeutka ręki
Kliknij, by zobaczyć wykształcenie i kwalifikacje
Studia magisterskie na Wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Warszawskiego – Edukacja wczesnoszkolna z reedukacją
Studia podyplomowe na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej – Diagnoza i terapia dziecka z zaburzeniami integracji sensorycznej
Szkolenia specjalistyczne
Terapia ręki I stopnia, Acentrum (2020)
Grafomotoryka w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym oraz wczesnoszkolnym w oparciu o PTR, Acentrum (2015)
Certyfikowana diagnostka „Baterii Polskich Standaryzowanych Testów Integracji Sensorycznej”, certyfikat nr 0390
Uprawnienia diagnostyczne MOXO, Neurotech 2023
Alicja Polny
nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej, terapeutka Integracji Sensorycznej, Terapii Bilateralnej, Terapii Neurotaktylnej
Kliknij, by zobaczyć wykształcenie i kwalifikacje
Akademia Pedagogiki Specjalnej – Psychologia, Psychologia społeczna (studia jednolite magisterskie) 2009-2014
Uniwersytet Warszawski – Pedagogika medialna (studia magisterskie) 2011-2013
Uniwersytet Warszawski – Pedagogika wczesnoszkolna z wczesnym nauczaniem języka angielskiego (studia licencjackie) 2008-2011
Studia podyplomowe :
Akademia Pedagogiki Specjalnej – Diagnoza i terapia dziecka z zaburzeniami integracji sensorycznej (2019-2021)
Szkolenia specjalistyczne i uprawnienia:
Certyfikowania diagnostka Baterii Polskich Standaryzowanych Testów Integracji Sensorycznej
Uprawnienia do diagnozy i programowania terapii dla dzieci 12 m.z – 4 lata, z użyciem systemu KATIS. Sensum Mobile (2023)
Certyfikowana diagnostka i terapeutka Terapii Bilateralnej cert. PL 01128/2023
Uprawnienia diagnostyczne MOXO, Neurotech 2023
Terapeutka MNRI Terapia Neurotaktylna cert. ZW/2023/NT/0352
Agnieszka Jaworska
pedagożka, socjoterapeutka, terapeutka Biofeedback
Kliknij, by zobaczyć wykształcenie i kwalifikacje
Wyższa Szkoła pedagogiczna ZNP – Pedagogika opiekuńczo wychowawcza (studia jednolite magisterskie) 2009
Studium Terapii i Pomagania – Socjoterapia (2017)
Szkolenia specjalistyczne:
Drama stopień 1 i 2. – ASSITEJ
Mediacje – WCIES
Praca z dzieckiem i rodziną zagrożoną wykluczeniem społecznym – WCIES
Zarządzanie projektami publicznymi – WCIES
Rozliczanie projektów publicznych – WCIES
Szkolenie 1 stopnia „Teoria i praktyka EEG Biofeedback” Centrum Rozwoju Biofeedback (2022)
Szkolenie 2 stopnia „Analiza Ilościowego zapisu EEG ( QEEG)” Centrum Rozwoju Biofeedback (2023)
Katarzyna Grzywacz
psycholożka, terapeutka dzieci i młodzieży, diagnostka ADOS-2
Kliknij, by zobaczyć wykształcenie i kwalifikacje
Psychologia (specjalność kliniczna) – studia magisterskie – Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania, Warszawa 2012
Studia podyplomowe:
Terapia poznawczo-behawioralna zaburzeń dzieci i młodzieży – Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej (CTPB), Warszawa 2015
Przygotowanie Pedagogiczne – Instytut Doskonalenia Kadr Pedagogicznych „Edukacja”, Warszawa 2016
Podstawy Psychoterapii – Uniwersytet Jagielloński, Kraków
Wybrane kursy i szkolenia:
Ukończyła roczne szkolenie z zakresu Terapii Poznawczo-Behawioralnej Zaburzeń u Dzieci i Młodzieży organizowane przez Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej w Warszawie oraz Program Szkoleniowo-Stażowy w Ośrodku Rehabilitacji Socjopsychiatrycznej – Hostel w Zagórzu – rozwijający umiejętności z zakresu pracy terapeutycznej i profilaktycznej z adolescentami
Aktualnie w trakcie kształcenia psychoterapeutycznego w nurcie psychodynamicznym
- Dorosłe Dzieci Alkoholików(2022)
- Skuteczne sposoby wykorzystania uważności (Mindfulness) w terapii depresji ( 2022)
- Współczesne zaburzenia i problemy wychowawcze uczniów: dysfunkcje rozwojowe, zachowania agresywne, zaburzenia nastroju, nowe uzależnienia (2022)
- Przemoc wśród dzieci i przemoc wobec dzieci. Jak rozpoznać? Jak pomagać? (2022)
- Interwencja kryzysowa w nagłych sytuacjach życiowych w kontekście specjalistycznej pomocy terapeutycznej (2022)
- Zaburzenia seksualne w gabinecie psychologa i psychoterapeuty (2022)
- Rozwój seksualny dzieci i młodzieży (2021)
- Osobowość narcystyczna i zaburzenia współwystępujące we współczesnym świecie (2021)
- Terapia online w pracy psychologicznej (2021)
- Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i niepełnosprawnym w nauczaniu zdalnym (2020)
- Terapia behawioralna w teorii i praktyce: kurs 3-modułowy ( 2020)
- Nowe uzależnienia dzieci i młodzieży. Na co warto zwrócić uwagę w pracy terapeutycznej – szanse i pułapki (2020)
- Tiki – diagnoza i terapia w nurcie poznawczo-behawioralnym (2016)
- Terapia poznawczo-behawioralna zaburzeń snu
- Złość i agresja u dzieci w wieku przedszkolnym – praktyczne techniki i ćwiczenia dla rodziców
Uprawnienia diagnostyczne:
- diagnoza przyczyn trudności szkolnych (dysleksja, dyskalkulia),
- diagnoza rozwoju psychomotorycznego dzieci pięcio- i sześcioletnich (Bateria 5/6R),
- diagnoza funkcji poznawczych (Bateria PU1),
- stosowanie i interpretacji Skali Inteligencji Stanford-Binet 5,
- stosowanie i interpretowania Skal Inteligencji i Rozwoju dla Dzieci w Wieku Przedszkolnym IDS-P oraz dla Dzieci i Młodzieży (IDS-2),
- stosowanie i interpretacja Międzynarodowej Wykonaniowej Skali Leiter- 3,
- diagnoza zaburzeń ze spektrum autyzmu przy pomocy kwestionariuszy ASRS,
- ocena symptomów depresji u dzieci i młodzieży za pomocą kwestionariuszy CDI 2,
- neuropsychologiczna diagnozy dziecka (Bateria NDD)
- uprawnienia diagnostyczne MOXO, Neurotech 2023
- Uprawnienia diagnostyczne ADOS-2, Fundacja JiM 2023
Marta Prus
nauczycielka mianowana wychowania przedszkolnego, terapeutka integracji sensorycznej
Kliknij, by zobaczyć wykształcenie i kwalifikacje
Studia pierwszego stopnia: wychowanie przedszkolnego, surdopedagogika – Akademia Pedagogiki Specjalnej 2011
Studia drugiego stopnia: edukacja wczesnoszkolna – Akademia Pedagogiki Specjalnej 2015
Studia podyplomowe:
Kształcenie Muzyczno –Ruchowe (taniec – rytmika orffowska – choreoterapia) – Akademia Pedagogiki Specjalnej 2019
Integracja Sensoryczna – Wyższa Szkoła Edukacji w Sporcie 2022
Wybrane kursy i szkolenia:
„Jak kierować rozwojem emocjonalnym dzieci w wieku przedszkolnym” EDUMACH marzec – czerwiec 2020
„Jak poskromić złośnika w szkole i w przedszkolu” EDUMACH marzec – czerwiec 2020
Certyfikowana diagnostka „Baterii Polskich Standaryzowanych Testów Integracji Sensorycznej” PSTIS 2023
Katarzyna Paśnicka
nauczycielka wychowania przedszkolnego, surdopedagożka, terapeutka ręki, trenerka TUS
Kliknij, by zobaczyć wykształcenie i kwalifikacje
Studia pierwszego stopnia: Pedagogika małego dziecka, specjalność: Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna – Uniwersytet Warszawski 2020
Studia drugiego stopnia: Surdopedagogika z terapią pedagogiczną – Akademia Pedagogiki Specjalnej 2022
Wybrane kursy i szkolenia:
Terapia ręki I stopnia, ACentrum (2020)
Zaburzenia ze spektrum autyzmu u kobiet i dziewczynek, Fundacja Pomoc Autyzm (2018)
Kurs kierowników wypoczynku, Chorągiew Stołeczna ZHP (2019)
Z pasji i zamiłowania od 2016 roku pracuje z dziećmi jako instruktorka Zwiazku Harcerstwa Polskiego, obecnie w stopniu podharcmistrzyni.
Anna Sosnowska
logopedka, pedagożka, terapeutka miofunkcjonalna
Kliknij, by zobaczyć wykształcenie i kwalifikacje
Studia magisterskie: Filologia polska – Uniwersytet Warszawski 2015
Studia podyplomowe: Przygotowanie pedagogiczne – Uczelnia Nauk Społecznych 2020
Logopedia – Pomagisterskie Studium Logopedyczne – 2021 r
Wybrane kursy i szkolenia:
Migdałki w praktyce logopedycznej – praca z pacjentem przed i po zabiegu (2023)
Miogopedia – terapia miofunkcjonalna praktycznie (2023)
Masaż logopedyczny – podejście całościowe (z elementami technik fizjoterapeutycznych i osteopatycznych (2022)
Trening połykania. Podejście autorskie (2022)
Terapia Neurobiologiczna dla początkujących (2022)
Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania (2022)
Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych – zasady ćwiczeń wspierających budowanie systemu językowego (2022)
Metoda werbo-tonalna. Programowanie rozwoju fonologicznego (2021)
Elektrostymulacja logopedyczna (2023)
Pracuję z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
Pierwsze doświadczenie zawodowe zdobywałam podczas praktyk w warszawskich poradniach psychologiczno-pedagogicznych, Instytucie Głuchoniemych oraz Integracyjnej Twórczej Szkole Podstawowej. Od roku pracuję też w szkole podstawowej, gdzie prowadzę terapie głównie z dziećmi z dyslalią i z Zespołem Aspergera.
Izabela Zawiślak
nauczycielka edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, pedagożka specjalna, terapeutka pedagogiczna, terapeutka ręki, terapeutka SI
Kliknij, by zobaczyć wykształcenie i kwalifikacje
Pedagogika małego dziecka – edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna – Uniwersytet Warszawski 2021
Pedagogika specjalna – edukacja integracyjna i włączająca – Akademia Pedagogiki Specjalnej 2023
Wybrane kursy i szkolenia:
Terapia Ręki – szkolenie – aCentrum
Terapia Integracji Sensorycznej Kurs 1 i 2 stopnia – Certyfikat nr 6084 PSTIS 2024
Certyfikowana diagnostka „Baterii Polskich Standaryzowanych Testów Integracji Sensorycznej”
Szkolenie – „Jak makiem zasiał” – jak wyciszać dzieci w wieku 3-10 lat i wzmacniać ich zdolność koncentracji
Jestem wychowawczynią w publicznej szkole podstawowej oraz nauczycielką wspomagającą.
„Wieczna studentka” ze stałą chęcią poszerzania wiedzy i czerpania jak najwięcej z doświadczenia innych.
W pracy z dziećmi stawiam na tworzenie atmosfery akceptacji, wsparcia i życzliwości. Lubię doświadczać i na doświadczanie stawiam również w pracy z dzieckiem.
Z zamiłowania gdy mogę, chodzę po górach. Gdy brakuje czasu na górskie wędrówki, spędzam czas w towarzystwie dobrej książki.
Agnieszka Góralska
nauczycielka edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, pedagożka specjalna (oligofrenopedagogika), terapeutka pedagogiczna, terapeutka SI
Kliknij, by zobaczyć wykształcenie i kwalifikacje
Pedagogika wczesnoszkolna, pedagogika resocjalizacyjna (studia jednolite licencjackie) – Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, 2014
Pedagogika: Edukacja integracyjna i oligofrenopedagogika (studia jednolite magisterskie), 2016
Studia podyplomowe:
Edukacja i terapia dzieci i młodzieży z zaburzeniami autystycznymi, w tym z Zespołem Aspergera – Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prof. Stanisława Tarnowskiego w Tarnobrzegu, 2017
Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka – Wyższa Szkoła Biznesu i Przedsiębiorczości w Ostrowcu Świętokrzyskim, 2018
Integracja Sensoryczna – Wyższa Szkoła Edukacji w Sporcie Instytut Sportu i Rekreacji w Warszawie, 2020
Wybrane kursy i szkolenia:
Terapia ręki I i II stopnia
Szkolenie trenerskie Smyko-Multisensoryka I stopnia
Dziecko Wiotkie- Dziecko z posturalnie obniżonym napięciem mięśniowym- formy pracy terapeutycznej w oparciu o koncepcje neurorozwojowe
LogoSensoryka
Multisensoryczne formy wspierania rozwoju dzieci i młodzieży. Zastosowanie Metody
Porannego Kręgu w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym oraz wczesnoszkolnym, a także z dziećmi i młodzieżą z niepełnosprawnością
Nauczanie 9 krytycznych umiejętności porozumiewania się
Zaburzenia psychiczne i rozwojowe a spektrum autyzmu. Współpraca z lekarzem
psychiatrą w kompleksowej terapii dziecka
Wczesna interwencja. Elementy diagnozy i terapii dziecka w wieku 0-12 miesięcy z
zaburzonym rozwojem psychoruchowym
Techniki SAZ w rozwoju mowy i komunikacji
Techniki SAZ w rozwijaniu samodzielności osób z zaburzeniami rozwojowymi
Terapia niedyrektywna dzieci autystycznych i dzieci z zaburzeniami zachowania
Intensywne nauczanie w oparciu o Stosowaną Analizę Zachowania z wykorzystaniem
systemu kart
SYSABA- nowy standard dokumentowania w terapii behawioralnej
Tworzenie środowiska terapeutycznego
Dokumentowanie i programowanie w SAZ
Seksualność osób z niepełnosprawnością intelektualną i spektrum autyzmu
VB-MAPP: ocena umiejętności planowania terapii
Techniki SAZ w pracy z osobą przejawiającą trudne zachowania
Ruch Rozwijający wg Weroniki Sherborne
Trening jedzenia
Trening Umiejętności Społecznych
Jak bezpiecznie opanować nagły wybuch agresji u podopiecznego (techniki samoobrony)
3-modułowy kurs bazowy z zakresu Stosowanej Analizy Zachowania
Skuteczne metody pracy z uczniem nadpobudliwym psychoruchowo
Młodzież a grupy rówieśnicze, subkultury, kulty destrukcyjne
Paulina Markiewicz
pedagożka, terapeutka pedagogiczna, terapeutka integracji sensorycznej
Kliknij, by zobaczyć wykształcenie i kwalifikacje
Studia licencjackie – pedagogika wczesnoszkolna i korekcyjna (Akademia Pedagogiki Specjalnej)
Studia magisterskie – terapia pedagogiczna (Akademia Pedagogiki Specjalnej)
Studia podyplomowe – integracja sensoryczna (Centrum Integracji Sensorycznej)
Wybrane kursy i szkolenia:
Zaburzenia przetwarzania słuchowego APD (2021)
Trening Umiejętności Społecznych (2019)
Kurs „Metoda Warnkego – Trening słuchowy, wzrokowy i prawidłowej pisowni” (2019)
Integracja Bilateralna – program szkolny (2018)
Dzieci z zespołem Aspergera i autyzmem wysokofunkcjonującym – jak je zrozumieć, jak pomóc im prawidłowo funkcjonować, jak wspomagać ich rozwój społeczny. (2018)
Ruch Rozwijający Wg Weroniki Sherborne (2016)
Certyfikowana diagnostka „Baterii Polskich Standaryzowanych Testów Integracji Sensorycznej” PSTIS 2023
Hanna Lemańska
pedagożka specjalna (oligofrenopedgogika), nauczycielka edukacji początkowej, terapeutka pedagogiczna dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się, terapeutka Integracji Sensorycznej
Kliknij, by zobaczyć wykształcenie i kwalifikacje
Studia magisterskie: pedagogika opiekuńczo-wychowawcza z elementami pracy socjalnej (Wyższa Szkoła Edukacji Zdrowotnej i Nauk Społecznych)
Studia podyplomowe:
Wydział pedagogiczny – kierunek: Edukacja Początkowa i Terapia Pedagogiczna Dzieci ze Specyficznymi Trudnościami w Uczeniu się (nauczanie dzieci w wieku 3-9 lat) (Uniwersytet Warszawski)
Oligofrenopedagogika- kierunek: Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną oraz zaburzeniami ze spektrum autyzmu (Wyższa Szkoła Edukacji Zdrowotnej i Nauk Społecznych)
Wybrane kursy i szkolenia:
Kurs założeń pedagogiki Marii Montessori (2007)
Szkolenie “Podstawowe zagadnienia diagnozy i terapii autyzmu i zespołu Aspergera”(2013)
Szkolenie „Praca z dzieckiem autystycznym” (2016)
Szkolenie „Arteterapia – praktyczne zastosowanie” (2017)
Warsztaty języka migowego – poziom podstawowy (2017)
Kurs „Edukacja Przedszkolna z Lego Education” (2021)
Szkolenie „Aktywne słuchanie muzyki metodą Batii Strauss” (2022)
Kurs ” Terapia Integracji Sensorycznej 1 i 2 stopień” (2024)